Dit product is al een aantal keren bekeken 437, sinds de eerste publicatie 183 dagen geleden. Het wordt gemiddeld 2 keer per dag bezocht. LET OP! Er is maar 1 eenheid, schiet op en laat het niet wegglijden!
Deze auto gekocht als een project welke in een schuur lang had stil gestaan met een toen nog Zwitsers kenteken. Ik heb zelf de auto in rijdende staat gemaakt en vervolgens ook APK klaar gemaakt. Alle vloeistoffen vervangen, echt alle! Voor de juiste. LPG erin laten bouwen. (Welke ook gratis uit te bouwen is aangezien ik het kan begrijpen wanneer iemand dit zonde van de auto vindt, ik heb er maar een paar honderd kilometer mee gereden met regelmatige afwisseling op benzine dus hier heeft het blok niet onder geleden) Keerringen vervangen om olielekkage op te lossen. Waterpomp pakking vervangen. Alle bussen vervangen voor Polyurethanen bussen. Overal gebruik gemaakt van RVS bouten en moeren. Differentieel achter vervangen (oude krijgt u erbij) motor loopt netjes op zowel benzine als gas bij een heerlijk laag toerental. Nieuwe bougies/kap/kabels/bobine/filters/carburateur rubbers enz. Keihard!! Maar dan echt. Banden vervangen voor BFGoodrich banden met binnenbanden, deze zijn slecht een half centimer groter dus geen afwijking op de kilometer teller hierdoor.Alle nummers, blok assen versnellingsbak chassis kloppen en dat maakt deze auto dus echt een buitenkansje.In goeie staat is deze auto tegenwoordig al gauw rond de €50.000 waard. Hierdoor is het nog maar zelden dat je een originele Range Rover in deze staat tegenkomt en dus ook voor dit geld.Voor vragen stuur me gerust een berichtje! Verzending kan geregeld worden.Bought this car as a project that had stood still in a shed for a long time with a then Swiss registration. I made the car in driving condition myself and then also prepared the MOT. Replace all fluids, really all! For the right one. LPG built in. (Which is also free to build as I can understand when someone thinks this is a waste of the car, I only drove a few hundred kilometers with regular alternation on petrol so the block did not suffer) Oil seals replaced due to oil leakage to solve. Replace water pump gasket. All bushings replaced for polyurethane bushings. Everywhere made of stainless steel bolts and nuts. Replace rear differential (you get old) engine runs neatly on both petrol and gas at a wonderfully low speed.New spark plugs / hood / cables / ignition coil / filters / carburettor rubbers etc.Extremely hard!! But then really. Tires replaced for BFGoodrich tires with inner tubes, these are only half a centimeter larger so no deviation on the odometer.All numbers, block axles gearbox chassis are correct and that makes this car a real opportunity.In good condition, this car is now worth around € 50,000. As a result, it is rare that you come across an original Range Rover in this condition and therefore also for this money.For questions please send me a message! Shipping can be arranged.
Price distribution "RANGE ROVER SUFFIX C 1974" vs 1 similar items
Average price: 13€
Low price: 13,000.00€
High price: 13,000.00€